1. Úvodní Ustanovení:

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) společnosti BlissCraft, IČ:19963742, se sídlem Jičínská 226/17, 130 00, Praha 3, jsou závazné pro všechny smluvní vztahy uzavřené mezi společností BlissCraft a jejími zákazníky. Podmínky definují a upřesňují práva a povinnosti obou smluvních stran.

2. Definice základních pojmů

Zážitek: Služba poskytovaná společností BlissCraft, která zahrnuje různé aktivity od uměleckých prohlídek po extrémní sporty, vždy s důrazem na luxus a personalizaci.

Zákazník: Fyzická nebo právnická osoba, která uzavře smlouvu se společností BlissCraft.

Zážitkový balíček: soubor služeb a aktivit, pečlivě sestavených tak, aby poskytovaly jedinečný a osobní zážitek, přizpůsobený individuálním preferencím a zájmům zákazníka. Tyto balíčky jsou charakteristické svým důrazem na luxus, exkluzivitu a místní expertizu, čímž zajišťují nezapomenutelný zážitek. Každý balíček je navržen s cílem plně reflektovat specifické požadavky a přání zákazníka, zaručujíc ve vysoký standard služeb a osobní péči.

Smlouva: Právní úkon mezi BlissCraft a zákazníkem, jehož předmětem je poskytování služeb.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

Objednávky mohou být realizovány prostřednictvím webových stránek BlissCraft. Po potvrzení objednávky BlissCraft vzniká mezi zákazníkem a BlissCraft smluvní vztah.

4. Ceny a platby

Uvedené ceny za zážitky jsou konečné, včetně všech daní a poplatků, s výjimkou VIP balíčků, u kterých je cena stanovená na základě individuálně zvolených aktivit. Platba za služby je možná online prostřednictvím platebních karet nebo bankovním převodem.

5. Použití Portálu

Uživatelé webového portálu BlissCraft se zavazují dodržovat všechny platné zákony a pravidla uvedená na webových stránkách. BlissCraft není odpovědná za transakce nebo smluvní vztahy mezi uživateli a třetími stranami.

6. Práva a Povinnosti Uživatelů

Zákazníci BlissCraft mají právo využívat služby podle aktuální nabídky. Jsou povinni poskytnout pravdivé informace a dodržovat podmínky platby. Zákazníci mají právo na transparentní informace o službách a na ochranu svých osobních údajů.

7. Reklamační Řád a Práva Spotřebitelů

V případě nespokojenosti se službou má zákazník právo podat reklamaci do 30 dnů od data poskytnutí služby. Reklamace bude řešena BlissCraft do 14 dnů od jejího přijetí.

8. Spotřebitel a Právo na Odstoupení od Smlouvy

8.1. Spotřebitel má právo odstoupit od této smlouvy do 7 dnů před plánovaným datem poskytnutí služby bez udání důvodu.

8.2. Pro uplatnění práva na odstoupení musí spotřebitel informovat společnost BlissCraft o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy prostřednictvím jednoznačného prohlášení e-mailem nebo telefonicky.

8.3. Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy v souladu s těmito podmínkami, vrátíme mu všechny platby, které od něj byly obdrženy, bez zbytečného odkladu a to nejpozději do 14 dnů od dne, kdy jsme byli informováni o jeho rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Vrácení plateb provedeme stejným způsobem platby, který spotřebitel použil pro původní transakci, pokud nebylo výslovně dohodnuto jinak.

8.4. Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy méně než 7 dnů před plánovaným datem poskytnutí služby, mohou být účtovány stornopoplatky dle specifikací v Podmínkách balíčků.

8.5. Odstoupení od smlouvy není možné po započetí poskytování služby.

9. Ochrana Osobních Údajů

BlissCraft zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými zákony o ochraně osobních údajů, včetně Nařízení EU GDPR. Účelem zpracování je plnění smlouvy, provádění marketingových aktivit a zlepšení služeb. Zákazníci mají právo na přístup k svým údajům, požádat o jejich opravu, výmaz, nebo omezení zpracování, stejně jako právo vznést námitky proti zpracování a právo na přenositelnost údajů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů, včetně kontaktních údajů zodpovědné osoby pro ochranu osobních údajů, jsou k dispozici na [www…politika ochrany osobních údajů]

10. Autorská Práva

Obsah a materiály na webu BlissCraft jsou chráněny autorským právem. Jejich kopírování, distribuce nebo jiné využití je možné pouze s písemným souhlasem BlissCraft.

11. Právní Rámec, Informace o Mimosoudním Řešení Sporů a Ustanovení o Platnosti a Změnách Obchodních Podmínek

V případě sporů se uplatňuje právo České republiky. Spory lze řešit mimosoudně. V případě vzniku spotřebitelského sporu mezi BlissCraft a zákazníkem, který nelze vyřešit vzájemnou dohodou, má zákazník právo na mimosoudní řešení sporu. Příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, webová stránka: [http://www.coi.cz]. Další informace o mimosoudním řešení sporů naleznete na [www…politika mimosoudního řešení sporů].BlissCraft si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek, o čemž bude informovat na svých webových stránkách.

12. Detailní Popis Nabízených Zážitků

BlissCraft nabízí širokou škálu personalizovaných zážitků. Každý zážitek je navržen tak, aby vyhovoval individuálním preferencím zákazníka a zahrnuje specifické informace o délce, lokalitě, a jakékoliv speciální požadavky nebo omezení.

13. Změny v Nabízených Zážitcích

BlissCraft si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu nabízených zážitků z důvodu nečekaných okolností nebo interních rozhodnutí. V takovém případě se zavazuje informovat zákazníky s předstihem a nabídnout alternativní řešení nebo kompenzaci.

14. Zdravotní a Bezpečnostní Informace

Pro všechny zážitky BlissCraft platí, že zákazníci by měli být informováni o jakýchkoliv zdravotních nebo bezpečnostních rizicích. Zákazníci jsou povinni dodržovat všechny bezpečnostní pokyny a doporučení poskytované BlissCraft nebo jejími partnery.

15. Odpovědnost za Třetí Strany a Externí Dodavatele

BlissCraft spolupracuje s řadou vybraných partnerů a dodavatelů pro poskytování zážitků. Zatímco BlissCraft zajišťuje vysokou kvalitu služeb, odpovědnost za konkrétní činnosti nebo služby poskytované třetími stranami spadá přímo pod tyto entity. BlissCraft však nese odpovědnost za řádné zprostředkování těchto služeb a za to, aby byly služby poskytovány v souladu s popisy a podmínkami uvedenými v naší nabídce. V případě, že zákazník způsobí škodu při poskytování služeb třetí osobě, je BlissCraft oprávněn vymáhat náhradu této škody přímo po zákazníkovi.

16. Mimosoudní řešení sporů
16.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

16.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz  je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

16.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.”

17. Závěrečná Ustanovení

Tyto Podmínky mohou být BlissCraft kdykoliv změněny nebo doplněny. Aktuální verze Podmínek je vždy dostupná na webových stránkách BlissCraft.